Zoonen.com

Djuren /

Klicka för att tipsa någon om denna sida.Klicka för att skriva ut denna sida.

ÖVRIGT DJUR:  Hem | Forum | Artiklar | Bilder | Filmer | Annonser | Bloggar | Länkar

Bokrecensioner | Djurparker/Tropikhus | Djurprodukter | Lantbruksdjur | Reportage | Vilda djur

Övrigt djur /
Tecknade fantasidjur

Sök i
efter
   Logga in för att skriva ett inlägg

Fiddy

Trådar: 19

2007-04-22 kl 17:10

Tecknade fantasidjur

Jag är väldigt osäker på vilket forum den här tråden ska vara i, men i alla fall.
Lägg upp dina teckningar här på fantasidjur av olika slag, gärna med en liten beskrivning!

Det här är en kattliknande, nattaktivt, växtätande djur som lever i regnskogarna. Ritade bara huvudet, för kroppen blev så dålig...

Fiddy

Trådar: 19

2007-04-22 kl 17:28

Och det här är ett sällskapsdjur, ungefär 30 cm högt. Det ska bo i en bur som gnagare men går att träna som en hund. Det har ett litet horn i pannan som kräver noggran skötsel. Det är väldigt lekfullt, nyfiket och kräver mycket tid.

Esmie

Trådar: 199

2007-04-22 kl 19:04

Esmie

Trådar: 199

2007-04-24 kl 19:46

banjo skrev:
Gillar ni pokemon?

Avskyr pokemon *S*
Hade inte sån skit i åtanke när jag gjorde min.
Men den jag la upp är inte orginalen jag gjorde för ett par år sen. Den hade två sorts vingar på ryggen oxå & en boll på svansen.
Men bilden jag la upp nu är en omgjord för att passa mitt bröllop med fantasy/sagotema

Öronräv

Trådar: 25

2007-05-06 kl 00:06

Det här är min källarräv/rävspöke, en giranin och gemas.

Källarräven bor i min källare och bet mig i handen när jag var liten, har inte sett den sen dess.
Giraninen bor i Mr. Bliss trädgård, äter mattor, har vattenavstötande skinn och är nästan blind (tror alltid att det är vackert väder)

Kaji

Trådar: 23

2007-05-06 kl 18:06

En salig blandras drake (lejon, varan, fladdermus)

>Rattus<

Trådar: 155

2007-05-12 kl 17:01

Bränner sanningen, drake och hästar (KLADD)

Kaji

Trådar: 23

2007-05-15 kl 18:25

banjo skrev:

Va!!!!!! Lägg av!!!! Kalla inte pokemon för skit!!!!! Men precis som ni har jag kommit på egna pokisar. Kan tyvär inte visa upp dom dock...

Pokémon är okej :) sett flesta avsnitt osv, har också gjort alla 150 första i cernit samt ett fåtal av de nya. Kul med alla färger och former, men ritad med insperation från det.... näh

Mangorin

Trådar: 119

2007-05-26 kl 04:41

En gul dmlp zebra :p
Gjord till en kompis som kallar sig gul_zebra på nätet.. DMLP betyder Disturbed MyLittlePony och jag brukar rita sådana :p
   Logga in för att skriva ett inlägg

Övrigt djur /
Tecknade fantasidjur

Sök i
efter

Användarnamn

Lösenord

Bli medlem nu!Inte medlem än?
Klicka här för att bli det! Det är gratis att Zoona!

Externa länkar

Sök på Zoonen

Medlemmar    Artiklar

Tipsa en vän!

Ditt namn:

Din e-postadress:

Din väns e-postadress:

Inloggade just nu

-1 zoomaner på rad.

© 2014 Zoonen, Om Cookies
Annonser