Plakat
|
|
2012-05-05 kl 16:56
Kampfisk import!!

Hejsan!  tänkte göra en ny kampfisk import snart  tänkte bara visa upp några fiskar jag funderar på att beställa hem , säg gjärna vad ni tycker  finns mer bilder i mitt allbum  fiskar som blir över från importen kommer säljas  Om ni vill vara med på importen kan ni givetvis säga till, kolla min annons för mer info , alla är välkommna  Mvh!
|
|
|

Plakat
|
|
2012-05-05 kl 16:57

Plakat skrev: Hejsan!  tänkte göra en ny kampfisk import snart  tänkte bara visa upp några fiskar jag funderar på att beställa hem , säg gjärna vad ni tycker  fiskar som blir över från importen kommer säljas  Om ni vill vara med på importen kan ni givetvis säga till, kolla min annons för mer info , alla är välkommna  Mvh!
|
|
|

birdmansony
|
|
2012-05-05 kl 17:01
grymt, jag är otroligt glad nu 
|
|
|

MariBarita
|
|
2012-05-05 kl 18:58
måste man beställa ett par?
|
|
|

Plakat
|
|
2012-05-07 kl 16:52
MariBarita skrev: måste man beställa ett par? nej 
|
|
|

Plakat
|
|
2012-05-14 kl 17:48
Tänkte bara säga att jag vill ha det bekräftat & betalat tills den 20e  hur många par eller hur många fiskar man vill ha
|
|
|

birdmansony
|
|
2012-05-15 kl 08:48
Plakat skrev: Tänkte bara säga att jag vill ha det bekräftat & betalat tills den 20e  hur många par eller hur många fiskar man vill ha grymt  ska bara hemm och dubbelkolla med pappa att han ville ha så skickar jag ett mezz till dig senare 
|
|
|
|
| |
Inloggade just nu |
|
|
|
|
| |
1 zoonare som fått 19 nya medlemmar att lära känna den senaste veckan.
|
|
|