Zoonen.com

Djuren /

Klicka för att tipsa någon om denna sida.Klicka för att skriva ut denna sida.

ÖVRIGT, EJ DJUR:  Forum | Bloggar | Länkar

Övrigt, ej djur /
ullarded

Sök i
efter
   Logga in för att skriva ett inlägg

Allstar

Trådar: 21

2012-08-06 kl 17:23

ullarded

jag ska snart åka till ullared och undrar
om ni på zoonen har varit där och köpt så ni kan spela in en video vad ni köpte där eller vissa bilder ❤
snälla skulle vilja ha tips skriv gärna vilket smink du använder
och du vill tipsa mig och andra på zoonen skulle det vara jätta bra jätta jätta bra
eller ni behöver inte bara vissa ert smink ni köpte på ullared
ni kan tipsa om kläder och allt nästan :)

Catloover

Trådar: 86

2012-08-07 kl 10:45

Jag har ingen bild men de har väldigt bra pris på kattmaten "Mjau" där :)

Allstar

2012-08-07 kl 11:45

Catloover skrev:
Jag har ingen bild men de har väldigt bra pris på kattmaten "Mjau" där :)

haha *katt* <3

morat

Trådar: 53

2012-08-08 kl 23:54

Alltså, det är nog lika bra att vänta tills du åker dit och kolla vad som finns då! Det finns otroligt mycket så det är bara att gå runt och kika, ta det man behöver (och lite till såklart.. ;)), det finns kläder för alla i olika modeller, det finns leksaker, ridkläder, smink, godis... det finns typ allt! De har ett väldigt stort utbud och vissa saker blir slutsålda väldigt fort så det är inte alltid samma varor heller.

Allstar

2012-08-10 kl 17:07

canis skrev:
Var där en gång när jag var väääldigt liten, och en gång förra året. Förstår inte meningen med att åka väldigt många mil bara för lite billigare grejer, men om man bor nära så är det ju logiskt.

Jag köpte ingenting, bara pepparsås för det finns typ ingenstans och den såsen är gudomlig.

okej köpte du inget smink

Sus

Trådar: 68

2012-08-11 kl 14:25

canis skrev:
Var där en gång när jag var väääldigt liten, och en gång förra året. Förstår inte meningen med att åka väldigt många mil bara för lite billigare grejer, men om man bor nära så är det ju logiskt.

Jag köpte ingenting, bara pepparsås för det finns typ ingenstans och den såsen är gudomlig.

Har man familj och barn som växer så tjänar man jättemycket på att åka dit en eller två gånger om året. Man handlar kläder till barnen till under halva priset och det räcker att man hittar en bra jacka för att bensinkostnaden ska vara intjänad. Sen är det en rolig utflykt också. Det är jättekul att kunna känna att man faktiskt har råd.
Vi handlar kläder och rengöringsprodukter en gång om året och julklappar i oktober/november.

Fast jag kan förstå om det inte lönar sej om man köper en påse pepparsås bara. Man får ju åka när man behöve handla och då ska man helst ha en lista med sej, så att man kommer hem med sånt man behöver och inte med en massa annat.

Kenji

Trådar: 85

2012-08-11 kl 14:28

Jag har aldrig varit där utan får skriva en lista på vad jag behöver/vill ha och sen så ringer mamma eller pappa och frågar vilken sort jag vill ha. :p

Portie

Trådar: 18

2012-08-11 kl 14:50

Jag är där lite då och då. Tar ungefär 1,5-2 timmar för mig att åka dit så har inte så långt bort så då blir det att man åker dit några gånger per år. Det finns mängder med saker; djurtillbehör (även mat), smink, kläder, mat, inredningsprylar med mera.

Jag brukar inte hitta så mycket kläder där, kanske någon jacka. Sen så köper jag mycket saker till hunden såsom godis, koppel, skålar, underlägg, plädar, borstar, balsam med mera. Det är mycket billigare att köpa djurtillbehör på Gekås än här hemma. Mer än så brukar det inte bli.

Jisi16

Trådar: 2

2012-08-11 kl 18:14

Jag är där några gånger om året, förra gången jag va där köpte jag bara ett koppel och ett puder. pudret va as dåligt!! med kopplet var bra, jag har däremot inga bilder ;)

*Marsvin

Trådar: 122

2012-08-11 kl 19:04

Jag var där för någon vecka sedan. Det blev bland annat en grimma, hästgodis, några tröjor, bikini, mobilskal, ljudbok, hårklämma, bok med olika kakor för 10kr, godis, plånbok och jeans faktiskt. Har inte köpt jeans där förut, men nu var jag i behov av ett par nya och de var så sköna. :)
Hmm.. Sen var det väl inte så mkt mer, lite små saker.

Vi brukar åka tre gånger om året. Vid påsk är vi där en dag, samt sommar och vid jul då stannar vi över natten och fortsätter shopping dagen därpå. :)

violet-pets

Trådar: 112

2012-08-11 kl 19:53

Jag vill gärna åka dit , har aldrig varit där. :/

Sockerkatt

Trådar: 2

2012-08-12 kl 00:21

Bara för att :p Om du samlar på "Littlest pet shop" så är det extremt billigt på Ullared/Gekås! :) Jag tror godiset är billigt där med :p

...
Tillägg: [2012-08-12 kl 11:38]

Min kusin Mimmi brukar köpa parfum där väldigt billigt!! Och jag brukar köpa nagelack där men vet inte om det äe så mycket billigare!

Catloover

2012-08-12 kl 10:18

Sus skrev:

Har man familj och barn som växer så tjänar man jättemycket på att åka dit en eller två gånger om året. Man handlar kläder till barnen till under halva priset och det räcker att man hittar en bra jacka för att bensinkostnaden ska vara intjänad. Sen är det en rolig utflykt också. Det är jättekul att kunna känna att man faktiskt har råd.
Vi handlar kläder och rengöringsprodukter en gång om året och julklappar i oktober/november.

Fast jag kan förstå om det inte lönar sej om man köper en påse pepparsås bara. Man får ju åka när man behöve handla och då ska man helst ha en lista med sej, så att man kommer hem med sånt man behöver och inte med en massa annat.

Då gör ni som vi brukar göra ;)

Allstar

2012-08-12 kl 10:46

Catloover skrev:

kul att nästan alla har varit där jag skulle vilja köpa eb parfym som hetr star nature med skit många dofter sen shorts smink och tuggumi cupcakes glass askar och maskar till ansiktet och hår inpackning med jordgubbs doft
och nåt annat skit billig sak;)

Sus

2012-08-12 kl 12:53

Catloover skrev:

Japp. Vi har kanske till och med sprungit på varandra utan att veta det ;)

Catloover

2012-08-12 kl 20:37

Sus skrev:

Japp. Vi har kanske till och med sprungit på varandra utan att veta det ;)

Ja vem vet? Jag kan springa förbi folk jag känner utan att märka det!

Sus

2012-08-13 kl 06:51

Catloover skrev:

Ja vem vet? Jag kan springa förbi folk jag känner utan att märka det!

Jag också, fast jag vet ju inte ens hur du ser ut. Så i detta fallet är det ju inte så konstigt. Vi får väl synta våra datum nästa gång ;)

Catloover

2012-08-13 kl 20:00

Sus skrev:

Jag också, fast jag vet ju inte ens hur du ser ut. Så i detta fallet är det ju inte så konstigt. Vi får väl synta våra datum nästa gång ;)

Haha ja precis ;-)

Allstar

2012-08-14 kl 19:33

Catloover skrev:

Haha ja precis ;-)

det gör jag lätt

Ella00

Trådar: 14

2013-03-25 kl 19:03

Sockerkatt skrev:
Bara för att :p Om du samlar på "Littlest pet shop" så är det extremt billigt på Ullared/Gekås! :) Jag tror godiset är billigt där med :p

...<br><b>Tillägg:</b> [2012-08-12 kl 11:38]

Min kusin Mimmi brukar köpa parfum där väldigt billigt!! Och jag brukar köpa nagelack där men vet inte om det äe så mycket billigare!

Nagellacket kostar tio kr st!:). Har inte vart där(fast det skulle behövas, med en familj på 8 personer;)) men har hört det av en kompis som är där ofta.

Millan01

Trådar: 3

2013-03-28 kl 19:02

Sockerkatt skrev:

...<br><b>Tillägg:</b> [2012-08-12 kl 11:38]

Hur mycket kostar lps där då ? xD

Portie

2013-03-29 kl 20:48

Var på Gekås idag och shoppade lite nödvändiga saker. Stötte även på Ola-Conny. Här poserar han med min syster, hennes pojkvän och min bror.

Allstar

2013-03-30 kl 08:12

hahaha

Catloover

2013-03-30 kl 13:54

Portie skrev:
Var på Gekås idag och shoppade lite nödvändiga saker. Stötte även på Ola-Conny. Här poserar han med min syster, hennes pojkvän och min bror.

Hihi jag var också där igår! Kanske sprang vi på varann utan att veta det? ;)

Portie

2013-03-30 kl 18:29

Catloover skrev:

Hihi jag var också där igår! Kanske sprang vi på varann utan att veta det? ;)

Haha ja kanske :p var ju dock väldig mycket folk så den chansen är kanske inte så stor, men vem vet :D

*Marsvin

Trådar: 122

2013-03-31 kl 16:46

Jag var där igår på påskafton. Ola-Conny jobbade även då. ;)
   Logga in för att skriva ett inlägg

Övrigt, ej djur /
ullarded

Sök i
efter

Användarnamn

Lösenord

Bli medlem nu!Inte medlem än?
Klicka här för att bli det! Det är gratis att Zoona!

Externa länkar

Sök på Zoonen

Medlemmar    Artiklar

Tipsa en vän!

Ditt namn:

Din e-postadress:

Din väns e-postadress:

Inloggade just nu

Katter
Terrariedjur
Terrariedjur
Smådjur
Akvaristik
Hundar

11 perzooner som vet att där finns en chat på Zoonen.

© 2013 Zoonen, Om Cookies
Annonser